woensdag 17 juli 2019

Woensdag 17 juli 2019

Woensdag 17 juli 2019


Liefste mama en papa,

Vandaag scheen de zon toen we wakker werden. Dat was leuk.

De moni’s doen vaak gekke toneeltjes, dat vind ik heel leuk.

We hebben de dieren eten gegeven. Daarna gingen de kippen met boerin Ingrid naar het Kriebelhuis om insecten en spinnen te vangen. Ik durf nu ook een spin te vangen. Knap hé.

Mijn grote broer bij de geitjes heeft de dieren verzorgd. Hij moest met zijn vrienden de schapenstal uitmesten. Ze hebben ook met de tractor gereden.

Het eten is hier erg lekker. Vanmiddag kregen we stoofvlees met friet. Lekker!

In de namiddag kwamen Anja en Tanja op bezoek. Ze waren op zoek naar een lief. Ze zochten de boer met het meeste dieren en wij moesten die verzamelen. We moesten opdrachten zoeken en die dan uitvoeren. Het was heel leuk.

Bij het avondeten kregen we hagelslag en verse kipsalade van kok Jeroen. Lekker!

Daarna ging ik knutselen en mijn grote broer ging proppen schieten met een blaaspijpje. Dan ging mijn broer knutselen en deden wij boerderij-yoga.

Voor we gingen slapen deden we een relaxatie. Dat was lekker, euh, leuk.

Dag mama en papa. Kunnen jullie mij vrijdag vergeten op te halen? Ik vind het hier namelijk erg leuk.


Lieve groetjes, je kapoen

Oh ja, er zijn HIER ook nog nieuwe foto's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten