dinsdag 16 juli 2019

Dinsdag 16 juli 2019

Dinsdag 16 juli 2019

Deze ochtend was het muisstil op mijn boerderij. Pas toen ik ‘Kukeleku’ riep, kwam het een beetje tot leven. Een leuk muziekje hielp me iedereen wakker te kraaien.
Groetjes, Casper (de haan)

Honger! Gelukkig komen de kinderen al om mij eten te geven. Elk groepje gaat met een boerin mee om ons te voederen. Lekkere overschot van oud brood op het menu. Verdorie, konden die kinderen niet wat meer overlaten?
Groetjes, Babs (het varken)

Oh la, mijn rust in de moestuin wordt hier verstoord. De groep van de geitjes komt hier onkruid wieden, paadjes harken, look en bonen oogsten,… En dan eten ze nog keiveel besjes uit de snoeptuin.
Groetjes, Moortje (de kat)

Wie komt daar naar mijn wei? Kindjes die lekkere messinaroom en choco gemaakt hebben. Ze hebben de nepkoe gemolken en nu komen ze mij aaien. Dat voelt lekker.
Groetjes, Lina (de koe)

Tinckerbell en Kapitein Haak willen ook alweer mijn baasje worden. Ze zijn mij wel kwijtgeraakt in het bos. Heel de groep kwam mij zoeken. Heerlijk in het bos spelen en wandelen.
Op de bivakplaats brandde een gezellig vuurtje en konden we onze picknick opeten.
Ik lag ondertussen al rustig te slapen op de boerderij, dus de kipjes kwamen ook naar hier. De geitjes maakten nog een ommetje met fakkels.
Groetjes, Samson (de hond van Gertje, die zo nu niet meer mijn Gertje is)


Ah, eindelijk. Ik vond al dat het hier wat begon te stinken. Alle kindjes in een lekkere douche. Nu word ik weer de stinker op de boerderij. En daarna allemaal lekker het bedje in.
Slaapwel, Noortje (de ezel)

HIER staan de nieuwe foto's

1 opmerking:

  1. Rolf en Nathalie16 juli 2019 om 23:40

    Hallo,
    Bedankt voor de leuke foto's en updates over hoe onze kids zich amuseren op de boerderij! Dikke knuffels aan deze 4 kipjes: Lynne, Romy, Lauren en Hayley

    BeantwoordenVerwijderen